REGULAMIN STUDNIÓWKI 2022/2023
- 25 stycznia, 2023
- Opublikowane przez: admin
- Kategoria: Ogólne
REGULAMIN STUDNIÓWKI 2022/2023
I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. KS. J. KOMPAŁŁY I W. LIPSKIEGO W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
1. Za organizację balu maturalnego zwanego dalej ,,Studniówką” odpowiedzialny jest Przewodniczący Rady Rodziców i Dyrektor Szkoły, którzy mogą powołać zespól opiniujący organizację studniówki składający się z przedstawicieli uczniów i rodziców. Dyrektor może upoważnić swojego przedstawiciela do reprezentowania go w sprawach organizacyjnych związanych ze studniówką.
2. Organizatorzy studniówki wymienieni w pkt. 1 podpisują stosowne umowy w związku z organizacją studniówki w zakresie wynajmu sali, oferty gastronomicznej, oprawy muzycznej, wystroju sali, ochrony i innych działań związanych z organizacją studniówki.
3. Studniówkę zabezpieczają logistycznie osoby związane z podpisanymi w pkt. 2 umowami oraz wytypowani z poszczególnych klas rodzice.
4. W studniówce uczestniczą uczniowie klas maturalnych oraz zaproszone przez nich osoby towarzyszące, za które odpowiedzialność ponoszą uczniowie.
5. Zaproszeni na studniówkę przez uczniów nauczyciele z osobami towarzyszącymi i dyrektor uczestniczą w niej na prawach gości.
6. Kosztorys studniówki ustalają organizatorzy i po zakończeniu studniówki przedstawiają jej rozliczenie dyrektorowi szkoły i Radzie Rodziców, a za jej pośrednictwem rodzicom uczniów klas czwartych.
7. Podczas trwania studniówki obowiązuje:
a) całkowity zakaz wnoszenia i spożywania narkotyków i alkoholu zgodnie z art. 1 pkt 1 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2002r. nr 147, poz. 1231). Osoby nietrzeźwe nie będą wpuszczane,
b)całkowity zakaz palenia papierosów zgodnie z nowelizacją z dnia 8 kwietnia 2010 r. (Dz. U. nr 81, poz. 529) ustawy z dnia 9 listopada 1995r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych (Dz. U. z 1996 r. nr 10, poz. 55 z późniejszymi zmianami),
c) zakaz wnoszenia przedmiotów niebezpiecznych dla zdrowia i życia uczestników studniówki.
8. Uczestnicy studniówki, którzy naruszają zasady organizacji i przebiegu imprezy muszą opuścić lokal w trybie natychmiastowym z powiadomieniem rodzica i na koszt rodzica. Ponadto mogą zostać pociągnięci do odpowiedzialności na podstawie decyzji dyrektora szkoły. Ponoszą oni również ewentualne koszty interwencji służb porządkowych i medycznych oraz koszty strat spowodowanych nieodpowiednim zachowaniem.
9. W trakcie trwanie studniówki obowiązuje zakaz opuszczania budynku – wyjście z budynku traktowanie będzie jako zakończenie udziału w imprezie.
10. Obowiązującym ubiorem jest strój wizytowy.
11. Studniówka organizowana jest w dniu 17 lutego 2023 r. w Sali Rycerskiej , Gutów 44. Czas trwania studniówki 19.00 – 4.00.
12. Za dojazd na studniówkę i powrót do domu nie odpowiadają organizatorzy a odbywa on się na zasadach określonych przez rodziców uczniów, którzy ponoszą odpowiedzialność w tym zakresie.
13. W sprawach nie objętych regulaminem obowiązują przepisy prawa oświatowego oraz przepisy prawa normujące zachowanie w miejscach publicznych.
Dyrektor szkoły dr Marek Lewicki Przewodniczący Rady Rodziców Dariusz Pryczak
Link do pobrania regulaminu: >>>tutaj<<<